ZABAWKA ROKU 2018 W POLSCE
Przedstawiamy wyjątkową
hulajnogę 2w1 austriackiej firmy
Scoot&Ride. Fantastycznie sprawdzi się u każdego aktywnego dziecka przede wszystkim dlatego, że rośnie wraz z nim i można ja dopasować do różnych etapów rozwoju dziecka. Najniższa wysokość siedziska jest dopasowana do wzrostu dziecka uczącego się chodzić (22,5 cm).
INTUICYJNA OBSŁUGA
Wysokość siedziska reguluje się bez używania jakichkolwiek dodatkowych narzędzi, za pomocą jednego przycisku. Tym samym sposobem rowerek zmienia się w w hulajnogę, wystarczy tylko przełożyć kierownicę, którą montuje się metodą typu click.
BEZPIECZEŃSTWO
Twórcy postarali się, aby środek ciężkości w rowerku 2w1 Highwaykick był idealnie wyważony. Daje to gwarancję stabilnej, wygodnej i bezpiecznej jazdy dziecka niezależnie od wieku. Wyposażyli ja także w nowatorski system saftey-pad czyli poszerzoną nakładkę w dolnej części, która chroni przed wywróceniem się na nierównym podłożu lub utknięciu przednich kółek. Pozycję nakładki można regulować w zależności od indywidualnych potrzeb.
ZALETY:
- szybki mechanizm zmiany na inny pojazd
- wytrzymały, amortyzujący wstrząsy materiał
- łatwy w obsłudze hamulec dla bezpieczeństwa dziecka
- miękkie, odpowiednio wyprofilowane siedzisko gwarantujące komfort
- opcja hulajnogi posiada antypoślizgowy podest
- prosty sposób montowania i przekładania kierownicy
- stalowa rama i antypoślizgowe nakładki na uchwytach kierownicy
- cała forma została pozbawiona ostrych, kanciastych krawędzi w trosce o bezpieczeństwo najmłodszych użytkowaników
- piękny i nowoczesny design, który przyciągnie każde oko
- wspiera naukę równowagi i rozwój umiejętności motorycznych dzieci
DODATKOWE INFORMACJE
Zabawka przeznaczona jest dla dzieci od 1 do 5 roku życia (82 - 118cm). Maksymalne obciążenie rowerka wynosi 20 kg, hulajnogi 50 kg. Wysokość siedziska można regulować od 22,5 do 29 cm, wysokość kierownicy od 57 do 64 cm.
Wyprodukowano zgodnie ze ścisłymi międzynarodowymi normami bezpieczeństwa i standardami jakości.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.