Czas realizacji zamówienia w naszym sklepie wynosi średnio 2 dni robocze- oznacza to, że zamawiając produkty w poniedziałek, w środę przesyłka powinna zostać dostarczona pod twój adres. Dokładny opis w zakładce--->Czas realizacji zamówienia
2. Dlaczego nie mogę wybrać opcji dostawy Kurier/Dostawa do punktu tylko odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym?
Taka sytuacja ma miejsce w sytuacji kiedy zamawiają Państwo produkty wielkogabarytowe jak niektóre łóżeczka, meble. Jednak dotyczy to tylko wybranych egzemplarzy łóżeczek.
Niestety nie każdy produktów nadaje się do wysyłki kurierem ze względu na zbyt duży gabaryt. W takiej sytuacji możliwy jest tylko odbiór osobisty w wybranym przez Państwa sklepie stacjonarnym
Możesz anulować zamówienie do czasu aż przesyłka nie zostanie wysłana z naszego magazynu. Najlepiej zrobić to telefonicznie pod numerem telefonu 530 850 580.
W sytuacji, kiedy przesyłka zmieniła status na Wysłana nie ma możliwości anulowania zamówienia- obowiązuje 14 dniowy czas na zwrot zakupionego Towaru.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.