Najczęściej zadawane pytania

1. Jak długo będę czekać na przesyłkę? 

Czas realizacji zamówienia w naszym sklepie wynosi średnio 2 dni robocze- oznacza to, że zamawiając produkty w poniedziałek, w środę przesyłka powinna zostać dostarczona pod twój adres. 
Dokładny opis w zakładce--->Czas realizacji zamówienia

 

2. Dlaczego nie mogę wybrać opcji dostawy Kurier/Dostawa do punktu tylko odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym? 

Taka sytuacja ma miejsce w sytuacji kiedy zamawiają Państwo produkty wielkogabarytowe jak niektóre łóżeczka, meble. Jednak dotyczy to tylko wybranych egzemplarzy łóżeczek. 

Niestety nie każdy produktów nadaje się do wysyłki kurierem ze względu na zbyt duży gabaryt. 
W takiej sytuacji możliwy jest tylko odbiór osobisty w wybranym przez Państwa sklepie stacjonarnym

Lista naszych sklepów w zakładce----> Kontakt i dane firmy

 

3. Czy mogę anulować złożone zamówienie?

Możesz anulować zamówienie do czasu aż przesyłka nie zostanie wysłana z naszego magazynu. Najlepiej zrobić to telefonicznie pod numerem telefonu 530 850 580

W sytuacji, kiedy przesyłka zmieniła status na Wysłana nie ma możliwości anulowania zamówienia- obowiązuje 14 dniowy czas na zwrot zakupionego Towaru. 

Dokładny opis warunków---> Zwroty i reklamacje

 

4. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Zakupiony towar można zwrócić zgodnie z regulaminem zwrotu, który obowiązuje w naszym sklepie.

Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Dokładny opis warunków---> Zwroty i reklamacje

 

 

 

Odbierz rabat 10%
Zapisz się do newslettera i odbierz rabat 10% na pierwsze zakupy!
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium